Υγιεινά και Νόστιμα Snacks

23 Φεβ 2017
46 φορές

 

Ποιος δεν θα ήθελε να τρώει αμέτρητα snack χωρίς ενοχές; Η ερώτηση είναι φυσικά ρητορική. Όπως όμως θα ξέρετε είναι ανθυγιεινό και παχυντικό να καταναλώνουμε τέτοιου είδους μικρά γεύματα και ιδιαίτερα εκείνα που πωλούνται σε περίπτερα, super market και φούρνους. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να αντικαταστήσετε τα ανθυγιεινά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας σας αλλά και κατά τις συγκεντρώσεις σας με φίλους και οικογένεια στο σπίτι.

 

Ξάφνιασε λοιπόν τους αγαπημένους σου αλλά και τον εαυτό σου με νόστιμα και θρεπτικά finger foods. Κουράστηκες να τρως σαλάτες από μακαρόνια ή πατατάκια με επιβαρυμένα dips, αλλά δεν είσαι σίγουρη τι να φτιάξεις; Εδώ θα βρεις κάποιες ιδέες για εύκολα σνακ που σίγουρα δεν θα σου φέρουν τύψης μετά:

 

# Σαλάτα με φρούτα, ξηρούς καρπούς και κοτόπουλο


ygieina kai nostima snack photo1

 

Βάλτε στη σαλάτα σας σέλερι και οποιοδήποτε φρούτο σας αρέσει και είναι εποχής, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μύλο, πορτοκάλι, σταφίδες, μύρτιλλα, ή φράουλα το καλοκαίρι. Επίσης, βάλτε ξηρούς καρπούς όπως καρύδια ή κουκουνάρι. Μπορείτε να προσθέσετε φέτα και χρησιμοποιείστε οπωσδήποτε ελαιόλαδο. Οι συνδυασμοί βέβαια ποικίλουν και εξαρτώνται από την εποχή και τα γούστα σας. Κόψτε το κοτόπουλο σε κύβους και σερβιρίστε το με ψωμί ή κράκερ ολικής άλεσης.

 

# Πιτσάκια ολικής άλεσης


ygieina kai nostima snack photo2

 

Μπορείτε είτε να ζυμώσετε μικρά πιτσάκια με αλεύρι ολικής ή να τα προμηθευτείτε από κάποιο κατάστημα. Ως εναλλακτική μπορείτε να αγοράσετε πιτάκια γύρου, ολικής άλεσης που τα βρίσκετε πιο εύκολα. Προσθέστε πάνω τους σάλτσα ντομάτας, άπαχη μοτσαρέλα και βασιλικό. Φυσικά μπορείτε να δημιουργήσετε και δικές παραλλαγές αρκεί αυτές να μη περιλαμβάνουν λίπος.

 

# Guacamole και Σάλτσα


ygieina kai nostima snack photo3

 

Σερβίρετε το εύκολο αυτό σνακ με ολικής άλεσης πίτα ή chips απο τορτίγια ψημένα στο φούρνο.

 

# Παρφέ Φρούτων


ygieina kai nostima snack photo4

 

Απλά ανακατέψτε μαζί γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, ή ακόμη και πλήρες αφού πολλοί υποστηρίζουν ότι είναι πιο υγιεινό, φρούτα της επιλογής σας. Μπορείτε εάν το επιθυμείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς και μέλι σε μικρή ποσότητα. Φροντίστε να κρατήσετε το παρφέ σας στο ψυγείο μέχρι να το καταναλώσετε ώστε να αποφύγετε τη τροφική δηλητηρίαση.

 

# Μπισκότα από βρόμη και Κομματάκια μαύρης σοκολάτας


ygieina kai nostima snack photo5

 

Είναι πολύ εύκολα στην παρασκευή τους και θα σας γλυκάνουν χωρίς τύψεις! Προτιμήστε σοκολάτα με κακάο πάνω από 70% και βρόμη ολικής άλεσης. Επιπλέον, βρείτε μια συνταγή που δεν συμπεριλαμβάνει βούτυρο ή ζάχαρη.

 

# Χορτοφαγικά Σουβλάκια


ygieina kai nostima snack photo6

 

Τέλεια για όλες τις συγκεντρώσεις σας και ιδιαιτέρως υγιεινά με βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ντοματίνια, μελιτζάνες, πιπεριές κέρατο, ελιές, κρεμμύδια και πολλά άλλα. Απλά ψήστε τα σε σχάρα για δέκα λεπτά με ελάχιστο ελαιόλαδο. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με μια χειροποίητη σάλτσα από ντομάτα, ελαιόλαδο και βασιλικό.

 

# Ντακάκια


ygieina kai nostima snack photo7

 

Οι κρητικοί ξέρουν από φαγητό! Αυτό το μεσογειακό σνακ έχει αγαπηθεί από πολλούς και έχει συστηθεί επανειλημμένως από διαιτολόγους. Σε ένα κριθαρένιο παξιμάδι – ντάκο, κατά προτίμηση κρητικό παραδοσιακό, προσθέστε φρέσκια τριμμένη ντομάτα, λίγη φέτα, ελιά, ρίγανη, λίγο αλάτι και ελαιόλαδο.


Απολαύστε λοιπόν τις μαζώξεις με τους αγαπημένους σας ή οι τις μοναχικές βραδιές ταινίας σας με εύκολα, θρεπτικά και νόστιμα μικρά γεύματα που δεν θα σας δημιουργήσουν τύψεις και άγχος για τα κιλά και την υγεία σας.

 

Από την Χαρά Καλεμάκη

 

Προσθέστε το σχόλιό σας

1000 Characters left


Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Online περιοδικό ποικίλης ύλης. Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

 

Photo Gallery