Έξυπνοι Τρόποι Για να Αποχωριστείς για Πάντα τα Περιττά Κιλά (Vol1)

14 Μαρ 2017
64 φορές

Συνήθως η άνοιξη είναι η εποχή που τα ο καιρός γλυκαίνει, η μέρα μεγαλώνει, τα λουλούδια ανθίζουν κι εμείς κάνουμε στροφές γύρω από τον καθρέπτη σκεπτόμενες τι προλαβαίνουμε να χάσουμε μέχρι το καλοκαίρι! Το πιο πιθανόν είναι οι περισσότερες να καταφύγουμε σε σκληρές δίαιτες, «προσωρινά» προγράμματα γυμναστικής ακόμα και ειδικά συμπληρώματα διατροφής, ώστε να έχουμε μια αξιοπρεπή εμφάνιση στην παραλία το καλοκαίρι.

Αν όμως όλες αυτές οι προσπάθειες για να χάσουμε κιλά είναι «σωστές», γιατί κάθε άνοιξη οδηγούμαστε πίσω σε αυτές; Μήπως κάτι δεν κάνουμε σωστά και πρέπει να βρούμε κάποιους τρόπους για να χάσουμε μόνιμα τα περιττά κιλά;


Διαβάστε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να αποχωριστείτε για πάντα τα περιττά κιλά!


#1 Αποφύγετε τις γρήγορες δίαιτες

Σύμφωνα με έρευνα του University of Pennsylvania, μέσα σε τρία χρόνια, περίπου το 65% των ανθρώπων που έκαναν δίαιτα πήραν πίσω το βάρος που έχασαν τα χρόνια αυτά. Ο λόγος; Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, έχασαν κιλά με τη βοήθεια μιας δίαιτας που ορίζεται ως βραχυπρόθεσμη (γρήγορη) και δεν παράγει μακροχρόνια αποτελέσματα. Για να φτάσετε όμως στο ιδανικό σας βάρος και να παραμείνετε εκεί πρέπει να κάνετε μόνιμες αλλαγές στο τρόπο ζωής σας! Να προσέχετε πάντοτε τι τρώτε και να αποκτήσετε μια ρουτίνα άσκησης την οποία θα προσαρμόζετε αλλά δεν θα σταματάτε.

 


#2 Προπόνηση με βάρη

Είναι δυνατόν να χάσετε κιλά χωρίς γυμναστική, για να δημιουργήσετε όμως ένα σφριγηλό κορμί και να το διατηρήσετε είναι ανάγκη να βάλετε στη βδομάδα σας δύο ώρες προπόνησης με βάρη. Η συγκεκριμένη μέθοδος γυμναστικής είναι η πιο αποτελεσματική (ακόμη και από την αερόβια) στη διατήρηση του βάρους του σώματος και αντικαθιστά τη χαλαρότητα με sexy μυείς (ουαου!). Επιπλέον, με αυτό τον τρόπο θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας και δε θα παίρνετε πια εύκολα βάρος. Για τέλεια αποτελέσματα, εκτός από την προπόνηση με βάρη δύο φορές την εβδομάδα, στοχεύστε σε μια ώρα φυσικής δραστηριότητας τη μέρα. Μπορείτε να περπατάτε, να κολυμπάτε, να τρέχετε και πολλά άλλα. Γιατί μία ώρα; Η πλειοψηφία των ανθρώπων που έχασαν κιλά και διατήρησαν το βάρος τους για μέσο όρο 5.5 χρόνια, ανέφεραν ότι κινούνταν μία ώρα την ημέρα σύμφωνα το National Weight Control Registry.

 


#3 Ξανασκεφτείτε τον τρόπο που μετακινήστε

Για να προσαρμόσετε τη μία ώρα φυσικής δραστηριότητας μέσα στην ημέρα σας ξανασκεφτείτε τον τρόπο που μετακινήστε στην καθημερινότητά σας. Τις ημέρες που δεν έχετε γυμναστήριο, αντί για να πάρετε τα μέσα συγκοινωνίας ή το αυτοκίνητό σας για να πάτε στη δουλειά, προτιμήστε να περπατήσετε ή να πάρετε το ποδήλατό σας. Αν αυτό δεν γίνεται λόγο της μεγάλης απόστασης μπορείτε να κάνετε έναν απογευματινό περίπατο πριν πάτε στο σπίτι σας! Με αυτό τον τρόπο θα επιτύχετε πέρα από την απώλεια θερμίδων, πνευματική διαύγεια και ξεκούραση. Όπως κι αν αποφασίσετε να ασκηθείτε, όσα περισσότερα βήματα κι αν κάνετε, τόσο το καλύτερο. Η πλειοψηφία των ανθρώπων (75%) που έχασαν βάρος και το διατήρησαν επισήμαναν πως περπατούσαν μια ώρα την ημέρα!

 


#4 Να τρώτε μόνο όταν πεινάτε

Με το να τρώτε όταν δεν σας είναι απαραίτητο, αυξάνετε το βάρος σας! Πριν τσιμπήσετε οτιδήποτε ρωτήστε τον εαυτό σας γιατί τρώτε. Πεινάτε πραγματικά ή απλά είστε θυμωμένοι, στρεσαρισμένοι, αγχωμένοι ή λυπημένοι; Αν είναι οποιοδήποτε από τα παραπάνω συναισθήματα, καταναλώστε υγιεινά σνακς όπως το καρότα και τα μίλα που δεν φαίνονται επικίνδυνα. Αν όμως δεν είστε τόσο πεινασμένοι ώστε να φάτε ένα φρούτο ή λαχανικό, μην φάτε τίποτα! Τόσο απλά!

 


#5 Να μετριέστε συχνά

Πρόσφατα ευρήματα του Cornell University δείχνουν ότι η αποφυγή της ζυγαριάς ή της μεζούρας, μπορεί να προκαλέσει αύξηση του βάρους! Σύμφωνα με τον αναγνωρισμένο συγγραφέα David Levitsky, εκείνοι όπου ζυγίζονται σχεδόν καθημερινά έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν, σε σχέση με αυτούς που μετριούνται πιο σπάνια. «Η μέθοδος αυτή σε αναγκάζει να γνωρίζεις τη σύνδεση μεταξύ του φαγητού και του βάρους σου» επισημαίνει ο Levitsky. «Η ζυγαριά επίσης δρα ως ένας άριστος μηχανισμός που σας κάνει να έχετε επίγνωση του φαγητού που καταναλώνετε και σας παροτρύνει να κάνετε τις σωστές επιλογές όσον αφορά τη διατροφή σας.»

 

#6 Πρωινή Γυμναστική

Έχει ήδη ειπωθεί πόσο ευεργετική μπορεί να γίνει μια ρουτίνα γυμναστικής για το σώμα αλλά και την υγεία σας. Φυσικά το να εξασκηθείτε μετά από μια κουραστική ημέρα στη δουλειά μπορεί να αποτελεί πρόβλημα για πολλούς, η λύση στο θέμα αυτό είναι: Ξυπνήστε μιάμιση ώρα νωρίτερα και γυμναστείτε πριν πάτε στο γραφείο. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να σας φανεί δύσκολο όμως αν χωρέσετε τη πρωινή γυμναστική στη καθημερινότητά σας, μετά από ένα μικρό διάστημα προσαρμογής, θα σας γίνει μια ευχάριστη συνήθεια!

 


#7 Προγραμματίστε τα γεύματά σας

«Εκείνοι όπου προγραμματίζουν τι και πότε πρόκειται να φάνε, έχουν πολλές παραπάνω πιθανότητες να αδυνατίσουν» αναφέρει ο διάσημος γυμναστής Mark Langowski και συγγραφέας του βιβλίου Eat This, Not That! For Abs. Πριν λοιπόν πέσετε για ύπνο το βράδυ, βγάλτε ένα πρόγραμμα για το τι και πότε ή που θα φάτε τα γεύματά σας.

 

#8 Συχνά Γεύματα

Το να τρώτε συχνά είναι ακόμα ένας τρόπος να κρατήσετε μακριά τα περιττά κιλά. Τα συχνά γεύματα συμβάλουν στη σωστή διαχείριση της πείνας και των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, εξηγεί η εγκεκριμένη διαιτολόγος Isabel Smith. Με την πρόσληψη τροφής κάθε τρεις ή τέσσερις ώρες, ο μεταβολισμός σας δουλεύει συνεχώς και δεν θα πεινάτε τόσο πολύ. Φροντίστε ωστόσο τα γεύματά σας είναι μικρά και υγιεινά για να μην έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα!


Μάθετε κι άλλους έξυπνους τρόπους για να χάσετε μόνιμα βάρος στο επόμενο μας άρθρο...

 

 

Από την Χαρά Καλεμάκη

 

Προσθέστε το σχόλιό σας

1000 Characters left


Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Online περιοδικό ποικίλης ύλης. Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

 

Photo Gallery