10 Super Τροφές για Καύση Λίπους!

20 Απρ 2017
54 φορές

Το καλοκαίρι κάθε άλλο από μακριά είναι και φυσικό είναι πολλές από εμάς να ψάχνουμε και για άλλους τρόπους που θα συμβάλουν στη μείωση του βάρους μας! Εκτός λοιπόν από τη γυμναστική και μια υγιεινή διατροφή, μπορείτε να προσθέσετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο και κάποιες τροφές που συμβάλουν στην καύση του λίπους, τη μείωση του διαβήτη και φυσικά την ελαχιστοποίηση του κινδύνου παχυσαρκίας.

Επιλέξτε λοιπόν κάποιες από τις παρακάτω «μαγικές» τροφές και δείτε το σώμα σας να αλλάζει.


#1 Μηλόξυδο

Το πολύ ευεργετικό αυτό είδος ξυδιού μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους αφού μειώνει την όρεξη για ζάχαρη. Η πρόσληψη του μηλόξυδου πριν ένα γεύμα μπορεί επίσης να συμβάλει στον κορεσμό, επομένως η πρόσληψη τροφής θα είναι λιγότερη! Επιπλέον, δουλεύει ως ένας φυσικός τρόπος αποτοξίνωσης του σώματος και ισορροπεί το pH του στομαχιού. Επειδή όμως η ουσία αυτή είναι αρκετά όξινη, προσθέστε σε ένα ποτήρι με νερό μία ή δύο κουταλιές από μηλόξυδο και... Άσπρο Πάτο!

 

#2 Ζωμός

Ο ζωμός από κόκκαλα κάποιου ζώου (πχ. κοτόπουλου, μοσχαριού κλπ), μπορεί στη νέα γενιά να φαίνεται ξένος και ίσως περίεργος αλλά οι παππούδες μας τον είχαν στην εβδομαδιαία διατροφή τους και από ότι φαίνεται, για πολύ καλό λόγο! Ο ζωμός από κόκαλα είναι μια από τις πιο υγιεινές τροφές που έχει την δυνατότητα να βελτιώσει την υγεία σας και να σας βοηθήσει στην καύση του σωματικού σας λίπους. Εξαιτίας της αφθονίας του σε αμινοξέα, ο ζωμός αυτός, αποτρέπει τις πιθανές βλάβες των οστών, αυξάνει τον μεταβολισμό και βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος. Βρείτε λοιπόν τις συνταγές που είναι προσιτές για εσάς και απολαύστε αυτό το διαχρονικό και νόστιμο ελιξίριο υγείας!

 

#3 Πιπέρι Καγιέν

Το πικάντικο αυτό καρύκευμα έχει περισσότερες θετικές ιδιότητες από ότι πιστεύατε. Όχι μόνο νοστιμεύει πολυάριθμες συνταγές αλλά και αυξάνει την ικανότητα του σώματος να καίει λίπος, το οποίο μετατρέπει σε ενέργεια. Ακριβώς ότι χρειαζόμαστε δηλαδή! Επιπροσθέτως, το πιπέρι Καγιέν αυξάνει το μεταβολισμό του σώματος, βοηθώντας σας να χάσετε πιο εύκολα βάρος. Προσθέστε το λοιπόν στα γεύματά σας ή δημιουργήστε ένα ρόφημα, το οποίο, σύμφωνα με τον εμπνευστή του, μπορεί να συμβάλει στη γρήγορη καύση του λίπους.

 

#4 Σπόροι Chia

Οι μεξικάνικοι αυτοί σπόροι, είναι μια πανίσχυρη τροφή που συμβάλει αποτελεσματικά στη καύση του λίπους! Όχι μόνο η κατανάλωση σπόρων chia αυξάνει την ενέργεια σας και χαρίζει περισσότερη αντοχή (αν αθλείστε πρέπει να τους δοκιμάσετε!), αλλά λόγω του ότι απορροφούν το βάρος τους σε νερό, οι σπόροι αυτοί βοηθούν στην επιβράδυνση της χώνεψης. Έτσι προκαλείται κορεσμός και μειώνεται η επιθυμία σας για ζάχαρη. Βρείτε λοιπόν συνταγές που περιλαμβάνουν σπόρους chia και δοκιμάστε αυτή τη θαυματουργή τροφή!

 

#5 Κοτόπουλο

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το κοτόπουλο είναι μια ιδανική λύση, αφού είναι μια από τις τροφές που συμβάλουν στην καύση λίπους. Μισό μόνο φιλέτο κοτόπουλου παρέχει το 37% της πρωτεΐνης που χρειάζεται καθημερινά το σώμα μας. Η τροφή αυτή προσφέρει ενέργεια στο σώμα, οι μύες μοιάζουν περισσότερο σχηματισμένοι και φυσικά είναι ένα αρκετά χορταστικό γεύμα. Επειδή όμως τα κοτόπουλα δεν είναι όπως ήταν παλαιότερα, προσπαθήστε να βρείτε κάποιον τοπικό εκτροφέα ή αν έχετε τη δυνατότητα να τα αγοράζετε βιολογικά.

 

#6 Λάδι Καρύδας

Τα λάδι καρύδας είναι ένα από τα πιο υγιεινά και φυσικά λίπη τα οποία μπορούμε να καταναλώνουμε. Μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του σωματικού βάρους και λίπους. Το να χρησιμοποιήσετε λάδι καρύδας αντί για ορισμένα άλλα λάδια στο φαγητό σας είναι ένας καλός τρόπος να το προσθέσετε στη διατροφή σας.

 

#7 Σταυρανθή Λαχανικά

Τα σταυρανθή λαχανικά – όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, τα γογγύλια, το νεροκάρδαμο, τα ραπανάκια, η ρόκα, το κουνουπίδι κλπ. – όχι μόνο είναι πολύ σημαντικά συστατικά μιας σωστής διατροφής αλλά είναι και ιδανικά για την καύση λίπους.

 

#8 Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ δεν είναι μόνο νόστιμα, αλλά ευτυχώς για εμάς είναι και μια τροφή που βοηθάει αποτελεσματικά στη καύση του λίπους! Τα ένζυμα που έχουν βρεθεί μέσα σε αυτά τα εσπεριδοειδή, συμβάλουν στη διάσπαση της ζάχαρης από τον οργανισμό, αυξάνουν τον μεταβολισμό και έτσι επιτυγχάνεται το αδυνάτισμα. Προσπαθήστε να προσθέσετε ένα κομμάτι γκρέιπφρουτ στο πρωινό σας ή να στύψετε το χυμό του σε ένα ποτήρι με νερό.

 

#9 Πράσινο Τσάι Matcha

Η συχνή κατανάλωση του τσαγιού αυτού μπορεί πραγματικά να μειώσει το λίπος του σώματος και να ελαττώσει τα επίπεδα χοληστερίνης. Επιπλέον, βοηθάει το σώμα σας να επανέλθει γρήγορα, μετά από μια κουραστική γυμναστική!

 


#10 Κεφίρ

Το Κεφίρ είναι ένα ρόφημα που μοιάζει στο γιαούρτι και είναι γεμάτο από θεραπευτικές ιδιότητες. Περιέχει προβιοτικά, τα καλά αυτά βακτήρια που βοηθούν τον οργανισμό να καταπολεμήσει τις φλεγμονές. Τα προβιοτικά είναι επίσης, ιδιαιτέρως ωφέλημα γι’ αυτούς που επιθυμούν να χάσουν βάρος! Προσπαθήστε λοιπόν, να αντικαταστήσετε το γιαούρτι σας με το κεφίρ μερικές μέρες τις εβδομάδας.

 

 

Από την Χαρά Καλεμάκη

 

Προσθέστε το σχόλιό σας

1000 Characters left


Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Online περιοδικό ποικίλης ύλης. Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

 

Photo Gallery