Συμβουλές για Απώλεια Βάρους από Υγιείς και Αδύνατους Ανθρώπους

04 Ιαν 2018
75 φορές

Το σημερινό μας θέμα είναι κατά τη γνώμη μου ιδιαιτέρως ενδιαφέρον αφού οι συμβουλές ανθρώπων με σωστές και υγιεινές διατροφικές συνήθειες είναι πολύ σημαντικές για όλους εμάς.
Όταν θέλουμε να πετύχουμε κάτι, καλό είναι να εμπιστευόμαστε εκείνους που το έχουν ήδη κάνει. Γι’ αυτό κι εγώ ερεύνησα το διαδίκτυο για χρήσιμες, βασικές συμβουλές που μπορούμε να ακολουθήσουμε κι εμείς στη καθημερινότητά μας.


#1 Προτιμούν να είναι υγιείς παρά λεπτοί

Είναι ευρέως γνωστό ότι πίσω από το αδυνάτισμα και τα προϊόντα του, βρίσκεται μια τεράστια και υπερβολικά επικερδής βιομηχανία. Η βιομηχανία αδυνατίσματος, για ευνόητους λόγους, προβάλει με πολυάριθμα μέσα, στο κινηματογράφο, τη τηλεόραση, στα social media, στα περιοδικά, πρότυπα υπερβολικά αδύνατα και δίνουν την εντύπωση στους καταναλωτές ότι το μόνο πράγμα που μετράει είναι ένα αδύνατο κορμί, που θα χωράει σε μικροσκοπικά ρούχα και χάνει συνεχώς βάρος και πόντους. Ένας όμως υγιής οργανισμός είναι πολύ πιο σημαντικός από ένα αδύνατο σώμα. Η υγεία μας άλλωστε, είναι το πιο πολύτιμο αγαθό.

Να έχετε λοιπόν υπομονή, μη ρισκάρετε την υγείας σας για ένα πετύχετε ένα γρήγορο αδυνάτισμα, που δεν θα έχει και τόσο σημασία αν το δείτε μακροπρόθεσμα, αφού δεν θα μπορείτε να το χαρείτε. Μην υπερβάλετε λοιπόν, υιοθετήστε ένα υγιεινό lifestyle, που θα περιλαμβάνει μια διατροφή που θα με πολλά είδη τροφίμων καθώς και αρκετή γυμναστική. Αν θυσιάσετε κάτι τόσο θεμελιώδες για τον ανθρώπινο οργανισμό, όπως η τροφή, μόνο αρνητικά αποτελέσματα θα έχετε. Ακολουθείστε επομένως, ένα πλάνο διατροφής και γυμναστικής, να είστε επίμονοι και υπομονετικοί και το αδυνάτισμα θα έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα.

 

#2 Ξέρουν ότι είναι μαραθώνιος κι όχι σπριντ

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, το αποτελεσματικό και πιο υγιεινό αδυνάτισμα επιτυγχάνεται σε ένα βάθος χρόνου. Το κιλά που χάνουμε γρήγορα, συνήθως επανέρχονται με την πρώτη ευκαιρία. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε λοιπόν, είναι να οπλιστείτε με υπομονή και να σκεφτείτε να πάρετε μια μακροπρόθεσμη, βαθμιαία προσέγγιση. Άνθρωποι που έχουν αδυνατίσει με αυτό τον τρόπο, επισημαίνουν ότι αυτός είναι ο πιο ρεαλιστικός, υγιεινός και εύκολος τρόπος για απώλεια πόντων αλλά και λίπους. Γενικά να έχετε στο νου σας ότι οι αλλαγές που πραγματοποιείτε στη καθημερινότητά σας, μπορεί να είναι αργές και βαθμιαίες αλλά μπορούν να σας φέρουν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά στο στόχο σας, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ένα πιο αδύνατο σώμα.

 

symvoules gia apoleia varous photo2 

 

#3 Γνωρίζουν το χρωματικό κώδικα

Η χρωστική πολλών τροφών μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες για την διατροφική τους αξία. Δείτε πως κάθε μια από τις διαφορετικές χρωματικές κατηγορίες φρούτων και λαχανικών μπορούν να ωφελήσουν την υγεία σας. Έπειτα κάντε έναν συνδυασμό και ταιριάξτε πέντε μερίδες την ημέρα. Η μια μερίδα ισοδυναμεί με μια κούπα ωμό ή μισή κούπα μαγειρεμένο.

  • Μπλε και Μοβ: Μπλε και μαύρα μούρα (Blueberries, blackberries), μοβ σταφύλια, σταφίδες, μελιτζάνες, δαμάσκηνα.

Οφέλη: Ενισχύουν την μνήμη και μειώνουν τον κίνδυνο πολλών ειδών καρκίνου.

  • Πράσινα: Ακτινίδια, σπανάκι, μπρόκολο, μαρούλι, λαχανάκια Βρυξελών, λάχανο.

Οφέλη: Προστατεύουν τα κόκαλα, τα δόντια και την όραση.

  • Λευκά: Αχλάδια, μπανάνες, μανιτάρια, κουνουπίδι, κρεμμύδια, σκόρδο.

Οφέλη: Χαμηλώνουν την χοληστερόλη και μειώνουν τον κίνδυνο ασθενειών της καρδιάς.

  • Κίτρινα και Πορτοκαλί: Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, ροδάκινα, πεπόνι, μάνγκο, ανανάς, καρότα, κολοκύθα.

Οφέλη: Βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στη πρόληψη προβλημάτων της όρασης.

  • Κόκκινα: Καρπούζι, φράουλες, raspberries, cranberries, κεράσια, τομάτες, κόκκινα μήλα, ραπανάκι.

Οφέλη: Βοηθούς στη πρόληψη του Αλτσχάιμερ και βελτιώνουν τη ροή του αίματος στη καρδιά.


#4 Δεν πίνουν αναψυκτικά

Τα περισσότερα από τα αναψυκτικά του εμπορίου είναι φτιαγμένα από ζάχαρη, υπάρχουν όμως διαβαθμίσεις στις αρνητικές συνέπειες που προκαλούν στους καταναλωτές. Υπάρχει μια γενική αντίληψη ότι τα αναψυκτικά από «φρούτα» είναι περισσότερο υγιεινά, στην πραγματικότητα όμως περιέχουν περισσότερη ζάχαρη κι από την cola. Αυτό όμως που κάνει τα αναψυκτικά «φρούτων» και ιδιαίτερα τις πορτοκαλάδες ακατάλληλες είναι η περιεκτικότητά τους σε τεχνικές χρωστικές, το κίτρινο 6 και το κόκκινο 40 – δύο χημικά που συνδέονται με προβλήματα συμπεριφοράς και προσοχής των παιδιών!


#5 Τρώνε σωστά μετά τη γυμναστική

Μετά από τη γυμναστική, καλό θα ήταν να καταναλώνετε περίπου 400 θερμίδες από τις οποίες τα 20 με 30 γραμμάρια θα είναι από πρωτεΐνη (για να χτίσετε μύες) και τα 50 με 65 γραμμάρια θα είναι υδατάνθρακες (για να επιδιορθώσετε τους μύες). Το άπαχο κρέας είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης μετά την προπόνηση και οι επιστήμονες στο McMaster University in Hamilton, βρήκαν ότι η κατανάλωση περισσότερης πρωτεΐνης μπορούν να μειώσουν το λίπος γύρο από τη μέση και όχι μόνο.

 

symvoules gia apoleia varous photo3



#6 Μοιράζουν το φαγητό τους πριν δειπνήσουν

Όταν δειπνείτε σε εστιατόρια, μπορείτε να ελαττώσετε την μερίδα που πρόκειται να καταναλώσετε με έναν διαφορετικό τρόπο: Όταν το πιάτο σας φτάσει, φάτε το μισό από το φαγητό σας, μετά περιμένετε τουλάχιστον δέκα λεπτά πριν περάσετε στο δεύτερο γύρο. Ενώ μιλάτε με τους φίλους σας και πίνετε νερό κατά τη διάρκεια του διαλλείματός σας, το στομάχι σας θα έχει μια ευκαιρία να χωνέψει και να αποφασίσει αν χορτάσατε ή πεινάτε ακόμη!


#7 Ξέρουν ότι το βιολογικό δεν πάντα είναι υγιεινό

Όσον αφορά τα συσκευασμένα και επεξεργασμένα τρόφιμα, το βιολογικό δεν ισοδυναμεί με το υγιεινό. Πολλοί έμπειροι διατροφολόγοι επισημαίνουν ότι τα συσκευασμένα τρόφιμα, ακόμη κι αν έχουν την ένδειξη «Οργανικό» ή «Βιολογικό» δεν περιέχουν τα σωστά διατροφικά στοιχεία που νομίζουμε, αντίθετα είναι ιδιαιτέρως παχυντικά και ανθυγιεινά. Η ένδειξη αυτή, στη πραγματικότητα είναι απλά μια τεχνική μάρκετινγκ για να προσελκυστούν άτομα από προϊόντα που περιέχουν επιβλαβείς ουσίες όπως η φρουκτόζη ή συγκεκριμένα σιρόπια. Για παράδειγμα, ένα κουτί μπισκότα, ακόμη κι αν αναφέρονται ως βιολογικά, δεν παύουν να είναι βαριά επεξεργασμένα τρόφιμα γεμάτα λίπος και ζάχαρη και το σώμα μας θα τα επεξεργαστεί όπως ακριβώς και τα υπόλοιπα μπισκότα!

 

symvoules gia apoleia varous photo4


#8 Καταπολεμούν τις καρδιοαγγειακές παθήσεις με συγκεκριμένα ροφήματα

Το σπλαχνικό λίπος στα εσωτερικά σας όργανα εξαπολύει ορισμένες χημικές ενώσεις στο σώμα σας που προκαλούν φλεγμονές, υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων και χοληστερόλης, τα οποία με τη σειρά τους, είναι υπεύθυνα για καρδιαγγειακές παθήσεις και εγκεφαλικά. Να θυμάστε ότι σχεδόν όλα τα αναψυκτικά, τα συσκευασμένα τσάγια, τα ενεργειακά ποτά, οι έτοιμοι και χυμοί και τα «βιταμινούχα» νερά περιέχουν ζάχαρη. Ο στόχος σας λοιπόν είναι να αντικαταστήσετε τα ροφήματα αυτά με άλλα υγιεινά και άπαχα.

Τι να πίνετε λοιπόν;

Νερό: Θα χάσετε περισσότερες θερμίδες και θα αυξήσετε την ενέργειά και την αυτοσυγκέντρωσή σας. Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι με νερό ώστε να πίνετε συνέχεια.

Καφές: Όχι όμως γλυκός, με συρόπι ή άλλες προσθήκες. Ο καφές μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας. Φροντίστε όμως να πίνετε έναν απλό σκέτο καφέ για να αποφύγετε τις έξτρα θερμίδες.

Τσάι: Δεν περιέχει μόνο αντιοξειδωτικά τα οποία βοηθούν στην προστασία της καρδιάς και την πρόληψη του καρκίνου. Επίσης δεν έχει θερμίδες αρκεί βέβαια να μην προσθέσετε ζάχαρη.

 

 

Από την Χαρά Καλεμάκη

 

Προσθέστε το σχόλιό σας

1000 Characters left


Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « 10 Super Τροφές για Καύση Λίπους!

Online περιοδικό ποικίλης ύλης. Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

 

Photo Gallery