Συμβουλές για τη Διατήρηση της Υγείας των Γυναικών

13 Δεκ 2016
82 φορές

Η καθημερινή ζωή της γυναίκας απαιτεί πολύ προσπάθεια και είναι ακόμα πιο απαιτητική όταν υπάρχει και οικογένεια που χρειάζεται φροντίδα. Η εποχή του «η ομορφιά είναι πάνω από όλα» θέτει τον πήχη ψηλά. Δεδομένου δε ότι υπάρχει αύξηση στην εμφάνιση προβλημάτων που αφορούν την υγεία, η φροντίδα της υγείας μας αποτελεί την νούμερο ένα προτεραιότητά μας. Η σύγχρονη γυναίκα θέλει να έχει άριστη εμφάνιση σε κάθε ηλικία και συνάμα να διατηρεί το σώμα της υγιές. Δε χρειάζεται να πείτε οτιδήποτε άλλο, σας καταλαβαίνουμε. Η κατάσταση της υγείας σας διαφέρει από εκείνη των αντρών. Το σώμα σας απαιτεί διαφορετικές μεθόδους περιποίησης ώστε να παραμένει υγιές· εξάλλου είστε ένα από τα κορυφαία πλάσματα της φύσης. Παρακάτω παρατίθενται κάποιες απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ορθοποδήσετε και πάλι.

Ρίξτε μια ματιά:

Υγιεινή διατροφή – η δική σας διατροφή: Όντας περικυκλωμένη από όλες αυτές τις λιχουδιές που υπάρχουν, γίνεται συχνά πολύ δύσκολο να μπορέσετε να αντισταθείτε στην επιθυμία να ενδώσετε σε μία από αυτές. Όμως αυτό ακριβώς είναι το κλειδί. Παρακολουθείστε κάποια νέα μαθήματα μαγειρικής και δοκιμάστε καινούργια και υγιεινά φαγητά. Δείτε τι σας ταιριάζει περισσότερο και εντάξτε το στην καθημερινή σας λίστα. Επιπλέον, οι υγιεινές και νόστιμες μαγειρικές σας ικανότητες θα κάνουν επίσης το παιδί σας να φάει όλα τα λαχανικά και χορταρικά, χωρίς να αντιληφθεί καν ότι περιέχονται στο φαγητό του. Δεν είναι σημαντικό αυτό για εσάς; Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να αποτελείται από φρέσκα φρούτα, λαχανικά και ελάχιστη ποσότητα επεξεργασμένων τροφών. Να αναζητάτε πάντα διατροφικά πλάνα χαμηλά σε χοληστερόλη και λιπαρά. Μην επιλέγετε εξαντλητικές δίαιτες. Θέλετε να παραμείνετε υγιής και όχι να μοιάζετε με σκελετό. Ο συνδυασμός τροφών που χρειάζεστε είναι υγιεινά λιπαρά, έξυπνοι υδατάνθρακες και φυτικές ίνες.


Άσκηση – Κάντε τη συνήθεια: Με τα κρούσματα καρδιακών ασθενειών να αυξάνονται στο πληθυσμό των γυναικών, είναι σημαντικό να εφαρμόσετε ένα πλάνο τακτικής άσκησης. 20 – 30 λεπτά την ημέρα θα πρέπει να θεωρούνται αποκλειστικά ως «χρόνος για το σώμα σας». Μπορείτε επίσης να εντάξετε σε αυτήν την δραστηριότητα και άλλες αεροβικές ασκήσεις, όπως είναι το περπάτημα, το τζόκινγκ ή η ποδηλασία. Σας αρέσει ο χορός; Μπορείτε να επιλέξετε αυτή τη μορφή άσκησης. Βάλτε μουσική και χορέψτε μέχρι τελικής πτώσης.

 

Επικίνδυνες συνήθειες - Ας πούμε ένα μεγάλο όχι: Να επιτρέπετε στον εαυτό σας, ανά διαστήματα, να απολαμβάνει λίγο από το αγαπημένο του κρασί ή ένα κομμάτι σοκολάτα. Το κλειδί είναι το μέτρο. Δε θα θέλατε να πιείτε τέτοια ποσότητα αλκοόλ που να είναι επικίνδυνη για την υγεία σας. Τα φάρμακα και τα τσιγάρα δε θα πρέπει να αποτελούν ποτέ επιλογή. Θα θέλατε να είστε πάντα υγιείς και χωρίς ασθένειες. Σε περίπτωση που είστε έγκυος, να αποφεύγετε τους χώρους όπου υπάρχει καπνός.


Διαχειριστείτε το άγχος – Ας το κάνουμε: Μια γυναίκα καλύπτει πολλούς ρόλους – κόρη, σύζυγος και μητέρα. Κάθε ένας από αυτούς τους ρόλους έχει και τις δικές του ευθύνες. Μια γυναίκα καλείτε συχνά να ανταπεξέλθει σε πολλές υποχρεώσεις. Η ένταση της πίεσης αυτών των υποχρεώσεων προκαλεί επίσης άγχος. Να δίνετε πάντα λίγο χρόνο στον εαυτό σας να διαχειριστεί τα επίπεδα του άγχους σας. Απλά ξαπλώστε και ηρεμήστε. Θα σας πρότεινα να το κάνετε τώρα. Χαρίστε στον εαυτό σας έναν περίπατο και αφήστε το άγχος να φύγει μακριά. Η πνευματική σας υγεία είναι εξίσου σημαντική με την σωματική. Υιοθετείστε κάποιες τεχνικές χαλάρωσης ή ακόμα διαλογιστείτε για λίγο, ώστε να συγκεντρώσετε και πάλι τις σκέψεις σας. Δεν πρόκειται για κάτι δύσκολο. Η αφιέρωση λίγου χρόνου στον εαυτό σας κάνει πάντα καλό.
Αποτελείτε το σύστημα εκείνο που υποστηρίζει όλη την οικογένεια σας. Η υγεία σας και η καλή σας φυσική κατάσταση είναι πάνω από όλα. Οπότε, χαρίστε στον εαυτό σας λίγο ποιοτικό χρόνο πριν τον αφιερώσετε στους άλλους.

 

 

Προσθέστε το σχόλιό σας

1000 Characters left


 

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Online περιοδικό ποικίλης ύλης. Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε την ιστοσελίδα μας.

 

Photo Gallery